.
Найефективніше - створити групу або співтовариство. Однак відразу виникає питання - «як його назвати?». Бажано, щоб назва відображала суть і призначення вашого бренду або послуги, оскільки так вашим передплатникам і, потенційним, клієнтам буде легше і зручніше. Ви можете створити офіційну сторінку вашої компанії, торговий майданчик, інформаційне співтовариство, в загальному, що завгодно.
Для початку вам необхідно визначитися з комунікаційної стратегією спільноти. Як ви будете спілкуватися зі своїми передплатниками? Який основний меседжі транслюєте? Від цього безпосередньо залежить назву сторінки.
Наприклад, основний меседж бренду Timotei - природа і натуральні компоненти. Тому для своїх спільнот в соціальних мережах вони обрали назву «Природа великого міста» і розкривають цю тему в своїх постах.
Подібний метод використовували і для бренду «Роберт Домс». Оскільки це пиво - крафтового, в Facebook було створено співтовариство українських крафтеров з назвою «Клуб Роберта Домса».
Ще один вдалий приклад - сторінка «Мімімішкі»
Тут також обрана суміжна з брендом тема і, відповідно, неймінг. І, завдяки цьому, сторінка була неймовірно популярною, а пости - вірусними. Без цієї «хитрощі» на сторінку туалетного паперу «Снігова Панда» підписалися б одиниці :)
Так само вчинили фахівці, які займаються просуванням бренду Clear. Вони зняли бар'єр сприйняття інформації, прибравши з назви сторінки рекламну спрямованість. Назвавши її «Впевнені та красиві», вони звертаються безпосередньо до своєї цільової аудиторії.
Неймовірно вдалими стали найманого і наповнення сторінки "ILoveCheeseUA". Контент присвячений сиру, рецептами з його використанням, порад і історії цього продукту, а реклама Galbani і President на сторінці виглядає максимально ненав'язливо і доречно.
Важливий момент: яким би не було ім'я вашої сторінки, воно не повинно бути занадто довгим. Чим коротше і простіше - тим краще. Довгі назви - навпаки, відштовхують і виглядають непривабливо. Рекомендується не використовувати в назві більше чотирьох слів.
Ви повинні розуміти, що назва - перше, на що відвідувач дивиться і, в залежності від того, чи подобається воно йому, він вирішує: залишитися або піти. Дізнайтеся все про свою цільову аудиторію, щоб знати, чим можна її зацікавити. Якщо це доречно, назва може містити гумористичну нотку. Однак практика показує, що подібні співтовариства рідко довго живуть.
Якщо ми говоримо про назву сторінки для якогось відділу компанії, то найлогічніше вказувати в назві її призначення. В такому випадку відвідувачі будуть точно знати, що знаходиться на цій сторінці.
Коли в назві присутні ключові слова, за якими вас можна знайти - це безсумнівний плюс (знову ж таки, якщо все гармонійно). Так ви підвищуєте шанс на те, що інші зможуть знайти вас через пошукові системи.
Не варто недооцінювати важливість хорошого назви, так як це може стати помилкою, яка обійдеться дуже дорого. Адже не дарма кажуть: «Як корабель назвеш, так він і попливе».