.
• розробити стратегію, яка розкриє характер компанії;
• застосувати нові інструменти комунікації, які викликатимуть емоції в авдиторіі;
• створити єдиний стиль та наповнювати сторінку контентом, який буде відкликатися авдиторії та збільшить коефіцієнт залучення.
Період просування: липень 2024 — дотепер.
Платформи: Instagram, LinkedIn.
Географія: Туреччина, Африка, Казахстан.
Підвищення впізнаваності бренду
• запуск рекламних кампаній з ціллю «Охоплення» в Instagram;
• вибудова впізнаваного та акцентного візуального стилю;
• використання релевантних для потенційної авдиторії гештегів для LinkedIn.
Підвищення залученості авдиторії
• урізноманітнення рубрик та виокремлення найбільш успішних для авдиторії;
• введення експертної рубрики та рубрики про команду, які працюють найкраще;
• створення акцентного та цікавого візуального стилю;
• освітлення кейсів та переваг компанії.
Збільшення кількості підписників
• запуск рекламних кампаній з ціллю «Трафік на акаунт» в Instagram;
• проведення розіграшів з цінними для ЦА подарунками (опціонально);
• створення фанового та ситуативного контенту, який будуть шерити.
Лідогенерація на Латинську Америку
• створення рекламних кампаній з ціллю «Лідогенерація» та «Трафік»;
• додавання до структури тексту СТА з закликом писати в директ для консультації;
• розробка рубрик із урахуванням запитів, запитань, негативу та барʼєрів авдиторії.
Ми створили візуальну концепцію на основі дизайнерських макетів, стилістика яких опирається на останні тренди дизайну, але з урахуванням запитів та смаків цільової авдиторії.
Контент складається з міксу різних форматів: дизайнерські макети, віжуали зі стоками та фото, ілюстрації. Ілюстрації відповідають стилістиці бренду, вони найбільше виділяють бренд серед конкурентів, акцентують увагу на їх особливості.
На сторінці дотримуємося брендбуку та основної стилістики бренду: кольори, шрифти та графічні елементи.
ПРИКЛАДИ ІЛЮСТРАЦІЙ
Щомісяця створюємо контент-план з детально продуманими рубриками.
СТРІЧКА INSTAGRAM (ДО / ПІСЛЯ)
Додатково розробляємо контент для LinkedIn.
• впроваджено розроблену SMM-стратегію в соцмережах Instagram та LinkedIn;
• створено та реалізовано унікальний яскравий контент,
який відрізняє бренд від конкурентів;
• удосконалено візуальну частину сторінки, яка тепер виглядає відповідно до запитів бренду та в єдиному стилі.