.
Період просування: з липня 2018 до лютого 2019.
Платформи:
Facebook: /distil.no.9.vodka.ukraineInstagram: /distil.no9_uaПідписники FB: 2135
Цілі:
✓ Упізнаваність бренду, залучення нових цільових підписників;✓ Упізнаваність бренду серед барменів України, стимулювання їх бажання співпрацювати і використовувати Distil.No9 Small Batch Vodka в своїх барах;✓ Збільшення органічного охоплення і взаємодій з публікаціями в цілому.
Завдання:
○ створення крафтового фотоконтентом;○ запуск таргетированной реклами (для досягнення головної мети — підвищення впізнаваності брендів серед українців);○ комунікація з користувачами (робота з негативом, оперативна реакція на коментарі);○ генерування нестандартних механік для проведення конкурсів;○ відвідування різних заходів за участі брендів для створення Instagram Stories і прямих трансляцій.
Реалізація:● Створювали крафтовий контент для Facebook та Instagram, задіяли stop-motion;● Експериментували з ЦА: провели сегментацію на барменів, людей, які готують коктейлі вдома, мандрівників (Distil No9 Small Batch Vodka як презент із України) і просто любителів якісного алкоголю;● Ввели постійні рубрики, релевантні для цільової аудиторії;● Створювали легкі і короткі для сприйняття тексти (за допомогою Telegram-бота для структуризації @ Text4InstaBot і емодзі);● Виїжджали на локації (бари / фестивалі) для проведення прямих трансляцій;● Багато спілкувалися з барменами, щоб краще зануритися в барну атмосферу і заглибитися в переваги продукту;● Проводили конкурси / активації з незвичайними і цікавими механіками (наприклад, розіграш 2 преміум-квитків на фестиваль Barometer, умовою якого потрібно було приготувати коктейль на основі Distil No9 Small Batch Vodka);● Налаштовували точковий, дуже деталізований таргет на цільову аудиторію.
Результат:✓ Запровадили розроблену стратегію в соцмережі Facebook і Instagram;✓ Збільшили кількість цільових підписників до 2 тисяч (було 350);✓ Наповнили сторінки бренду унікальним контентом — переважно крафтовим;✓ Збільшили кількість UGC (User Generated Content); ✓ Запустили спецпроєкт MIxology, у процесі якого топові бармени Києва готували авторські коктейлі на основі Distil No9 Small Batch Vodka;✓ Провели розіграш 2 преміум-квитків на міжнародний фестиваль Barometer, у якому взяли участь 24 бармена з різних куточків України:✓ Досягли показників:Середнє охоплення FB: 190 000Середнє охоплення Insta: 110 000
Більше кейсів дивіться тут.