.
Період просування: липень 2024 — дотепер.
Платформи: Instagram.
Завдання:
EVA — мережа бюджетних магазинів, яку знають усі. Тут можна купити і побутову хімію, і товари для дому, і декор. А що ж таке EVA Beauty?
Після аналізу сторінки ми точно розуміли, що в початковій точці ми не маємо метчу між онлайн та офлайн: не прослідковується єдина візуальна концепція, немає чіткого вектора комунікації, не заявляється про унікальність бренду.
Тому ми сформували для себе цілі, до яких прагнемо:
Для досягнення цих цілей ми обрали два вектори розвитку:
Ще на етапі розробки референсів ми враховуємо всі дрібниці, від ідеї відео до образів моделей. Під кожен товар ми розробляємо унікальну концепцію, щоб всі відео відрізнялися та чіпляли увагу.
Для того, щоб виділитися серед конкурентів, ми вирішили залучати моделей з незвичною зовнішністю та використовувати яскраві образи для них.
Для EVA Beauty візуал має бути стильним та креативним, але водночас чітким та лаконічним — з акцентом на продукти. Стрічка, яку нам вдалося створити:
До: у стрічці публікуються переважно відео від UGC-креаторів, які мають різні шрифти, стилі та ніяк не поєднуються в цілісну стильну картинку.
Після: стильний гармонійний візуал, чітко видно продукцію та є цікаві акценти, що чіпляють погляд.
Контент має привертати до себе увагу, тому ми вирішили дотримуватися мінімалізму з цікавими елементами та ідеями. Найбільше авдиторії відгукнулися відео з незвичним ставленням до косметики — трощення, розмазування, нетипові позування моделей та яскраві образи.
І це не лише позитивно впливає на статистику, а й виділяє бренд серед конкурентів.
Органічні охоплення: 10 021
Приклад
Органічні охоплення: 10 722
Органічні охоплення: 7 209
Крім звичного продуктового контенту, до Нового року ми розробили унікальну концепцію для адвенту у стрічці EVA Beauty. Було опубліковано 12 відео з розіграшами подарунків від різних брендів. Усіх їх поєднували святкові заставки на початку відео, яскраві новорічні образи моделей та цифри на кожному такому відео:
Лінки на декілька таких відео:
https://www.instagram.com/p/DDM8A-LNll9/
https://www.instagram.com/p/DDXPGrLtTlK/
https://www.instagram.com/p/DDjdOe3tXts/
https://www.instagram.com/p/DDr0HY8iFnA/
Інша важлива складова у створенні нового образу — манера спілкування.
Ми хотіли, аби наша комунікація ламала бар’єри, аби кожна могла відчути себе наче модель high fashion з косметикою від EVA Beauty.
Наші тексти про красу в будь-якому прояві, про мрію, яку так хочеться здійснити, про дівчину яка робить компліменти іншим жінкам рідко, але дуже влучно. Наші тексти відчуваються як та сама жінка, яка приходить на вечірку й виділяється серед всіх своїм впевненим настроєм та образом. Вона особливо не говорить з жінками, але всі чоловіки її.
Ми звертаємося на «ти», аби мати тісний зв’язок з кожною, а для помітності ToV — іноді використовуємо англіцизми: good hair — don’t care, the best choice, perfect skin; і т.д. та даємо лише дієві поради.
Ось кілька прикладів таких текстів:
У 2025 році ми готові створити ще більше унікального контенту та підкорювати світ краси новими трендами з EVA Beauty.