.
Kiwi Agency допомагала Fabiosa Media у двох ключових напрямках:
1. Ресерч та аналітика китайського ринку контенту.
2. Контент-продакшн для їхніх платформ.
Ресерч китайського ринку:
Fabiosa Media прагнула закуповувати унікальні відео у китайських авторів, які розміщували свої роботи виключно на азіатських платформах. Наша команда щоденно проводила моніторинг китайського TikTok, аналізуючи тренди, формати та найуспішніший вірусний контент. Ми відбирали найкращі органічні відео, що набирали мільйони переглядів, а також популярних і перспективних авторів для подальшої співпраці.
Результатом цієї роботи стала велика база творців контенту з понад 30 різних категорій, зокрема:
- Art
- DIY
- Crafts
- Beauty
- Food
- Pets
- Kindness та інші.
Контент-продакшн:
Другий напрямок співпраці полягав у створенні відеоконтенту для платформ Fabiosa Media. Kiwi Agency розробляла ідеї та сценарії роликів, а після затвердження займалася їхнім продакшном.
Одним із прикладів такої роботи стала серія відео до Гелловіну. Ми підготували сценарії та зняли відео для категорій makeup і святкових рецептів, адаптуючи їх до формату вірусного контенту Fabiosa Media.
Завдяки співпраці з Kiwi Agency, Fabiosa Media отримала:
- Детальну аналітику китайського ринку відеоконтенту;
- Базу перевірених авторів для подальшої закупівлі унікальних відео (1500 креаторів);
- Відеоконтент для своїх платформ.
Ця співпраця дозволила Fabiosa Media розширити свої можливості щодо закупівлі ексклюзивного контенту, а нам — поглибитись більше в азіатські тренди відеоконтенту.