.
Період просування:
З січня 2018 — по серпень 2019.
Головний меседж: «Меблі європейської якості за українськими цінами»
Платформи:
Facebook: Interia
Instagram: interia_ua
Цілі:
✓ Запуск таргетированної реклами на сегментировану ЦА;
✓ Збільшення кількості передплатників у власних медіа;
✓ Збільшення показників охоплення та залучення;
✓ Створення органічного і платного «шуму» навколо бренду і контенту.
Задачі:
✓ Зростання кількості потенційних покупців;
✓ Впізнаваність бренду;
✓ Трафік на офіційний сайт студії;
✓ Збільшення кількості запитів в соцмережах.
Реалізація:
Результати:
✓ Збільшення кількості цільових передплатників до ФБ 156 706 тисяч (було 152 749), Інстаграм: 23, 718 тисяч (було 20 321);
✓ Налаштування грамотної таргетированной реклами та її оптимізація;
✓ Підвищення показника залучення в Facebook — зараз на рівні 3,1% (при кількості передплатників 156 706);
✓ Охоплення FB 288 705; Охоплення Insta 47 251.