.
Мережа АЗК, з якою ми працювали, є новою нішею для нашої агенції, й ми були раді набратися позитивного досвіду з таким цікавим проєктом.
Період просування: 10.2023-01.2024
Платформи: Instagram, Facebook
Робота над візуальною складовою:
Дотримуючись стилю сторінки та брендбуку, ми:
Додаємо вигляд стрічки до та після:
Після:
Додаємо приклад використання ШІ.
Контент:
Через контент ми досягали поставлених цілей. Для цього розробили рубрикатор для дописів, Reels та Stories.
Формат Reels найбільше залучає авдиторію. За статистикою, показники охоплення та взаємодії на Reels є більшими.
Оскільки авдиторія на сторінці здебільшого — чоловіки та водії, тому робили багато фану (жарти, меми, фотографії, відео, анімації та інші форми гумору на близькі для авдиторії теми). Такі відео органічно набирали 3-5 тис. переглядів.
Додаємо приклади трендових та гумористичних відео:
https://www.instagram.com/p/C0uGiXQN1_b/
Звичайні продуктові та інформаційні дописи ми подавали креативно та нестандартно, використовуючи меми та гумор — тому що це найкраще залучало користувачів.
Додаємо приклади таких дописів та відео:
https://www.instagram.com/p/CzTbC31try4/
https://www.instagram.com/p/C1AJQHpN2xe/
https://www.instagram.com/p/C0JjNd6NxRZ/
Для збільшення кількості нових підписників та залучення ми регулярно проводили розіграші та конкурси, застосовуючи різні механіки: використовували ситуативи та інфоприводи, заохочували робити фото з кавою та робити відмітку сторінки, мотивували учасників підписатися, бути активними на сторінці та залишати коментарі.
З їх допомогою залучали UGC, що дозволило також збільшити довіру й лояльність до бренду.
У перший період нашої співпраці охоплення на сторінці органічно збільшилося майже у три рази. Залучення виросло у понад 10 разів, а щодо підписників — їх на сторінку прийшло 318 за два місяці.
Зростання кількості підписників:
Instagram з 3462 до 4229 — +767 підписників за період співпраці.
Після запуску публікацій на просування з цілями взаємодії та охоплення:
Щодо stories — понад 80 людей активно беруть участь в інтерактивах та опитуваннях. Авдиторія відповідає на відкриті питання, що, вважаємо, неабияке досягнення для сторінки АЗК. Адже це свідчить про зацікавленість користувачів у темі обговорення, збільшення лояльності та побудову міцних відносин між брендом і клієнтами.
Охоплення на stories органічно досягало 400.
Отже, під час нашої співпраці з АЗК VostokGaz ми отримали гарні результати та досягли поставлених цілей.