.
Період співпраці: лютий 2023 — травень 2023.
Платформи: Instagram, Facebook.
Команда Avalon Group звернулася до Kiwi Agency ще до свого виходу у соцмережі та на полиці магазинів.
Тому перед нами стояла задача підготувати комплексну стратегію розвитку бренду в соцмережах з нуля.
Основні цілі, які ми поставили перед просуванням:
Врахувавши цілі, ми розділили просування на два етапи:
Основна ціль для соцмереж: інформування про продукт, місця продажу та використання сторінок у Facebook та Instagram як візитівок для потенційних покупців і майбутніх партнерів.
На цьому етапі ми посилювали інтерес до бренду завдяки: роботі з блогерами, рекламі та нестандартному контенту.
Для ведення профілю ми використовували:
Для того, щоб інформація сприймалася краще, і увага авдиторії була прикута до продукту, ми дотримувалися мінімалізму у візуальному стилі.
Для сегментації контенту ми розробили рубрикатор дописів та сторіз.
Він охоплював:
Продуктові дописи, що мали за мету побудувати знання про продукт та його використання.
Дописи про сертифікацію продукції сприяли формуванню іміджу бренду як турботливого експерта своєї галузі.
Дописи про виробництво, що підвищували лояльність до бренду за рахунок відкритості і прозорості на всіх етапах.
Конкурси та інтерактиви, що сприяли підвищенню рівня взаємодії з авдиторією та її активності на сторінці.
Таргетована реклама та інші інтеграції
Оскільки основна мета рекламної кампанії — формування знання про бренд, головною ціллю ми обрали кампанії на охоплення з розробкою окремих креативів та залучення нових підписників на сторінки бренду.
За 4 місяці співпраці з Avalon Group, ми:
Впровадили розроблену SMM-стратегію у соцмережах Instagram та Facebook.
Розробили візуальну концепцію, яка сприяла впізнаваності бренду.
Сформували ком’юніті з лояльної авдиторії підписників у соцмережах.
Регулярно отримували позитивний фідбек та високий рівень залученості авдиторії на сторінках.