.
У кейсі розповідаємо як ми знайомили з брендом та запускали сторінки у двох соцмережах з нуля.
Період просування: лютий-квітень 2024.
Платформи: TikTok, Instagram.
Так як бренд лише готувався до запуску офлайн, нашим завдання було створити стратегію, завдяки якій ми могли б правильно розкрити цінності бренду, самої продукції та її асортимент.
Instagram
Бренд-команда спочатку хотіла робити акцент на контент у TikTok, тому для Instagram було важливо розробити сітку на 12 дописів, у якій повністю було б розкрито асортимент продукції, її особливості та варіанти споживання. Ми розробили ToV та яскравий візуальний стиль, у якому поєднали каруселі із продукцією та рилз. Це були як огляди продукції, так і фанові відео, щоб розкрити позиціонування бренду.
Уся наша комунікація була «хрустко-смачною» та «хрумко-трендовою». З авдиторією ми спілкувалися у дружньому тоні на «ти», іноді використовуючи у текстах сленгові слова та англіцизми.
Також ми створили серію хайлайтів про різні види продукції та її склад, щоб авдиторія могла швидко з нею ознайомитися.
TikTok
Проаналізувавши конкурентів, ми зрозуміли, які формати авдиторія сприймає найкраще й почали розробку власного рубрикатору. Через основні рубрики ми хотіли показати, чим відрізняється продукція від конкурентів, кому вона підійде і скільки різноманітних смаків містить.
Основними векторами контенту обрали:
дегустація та огляди продукції;
https://vm.tiktok.com/ZMkTxx4Qs/
https://vm.tiktok.com/ZMkTxfvBr/
https://vm.tiktok.com/ZMkTxSS4V/
ASMR;
https://vm.tiktok.com/ZMkTxfwJX/
https://vm.tiktok.com/ZMkTxXSBe/
інтерактиви з людьми;
https://vm.tiktok.com/ZMkTxu2xr/
https://vm.tiktok.com/ZMkTxBr1F/
фанові відео.
https://vm.tiktok.com/ZMkTx9U3g/
https://vm.tiktok.com/ZMkTx4wbf/
https://vm.tiktok.com/ZMkTxDyma/
Бренд лише запускався, тому тестували різні формати, щоб залучити різні сегменти авдиторії та зрозуміти, що краще працює. Контент був якісний та веселий, щоб передати настрій бренду та показати задоволення, яке споживач отримає від продукції.
Запустилися з відеознайомства з брендом, що одразу показало хороші результати як для новоствореної сторінки (4К+ переглядів):
У цій соцмережі ми дотримувалися розробленого ToV та позиціонування, розробили візуальну концепцію у вигляді акцентних кольорів та постійних шрифтів.
Для набору авдиторії також проводили конкурс:
https://vm.tiktok.com/ZMkTxkJw6/