.
У фонді немає місця політиці, марнотратству та словам на вітер, адже все, що робить команда — від щирого серця.
Наша Kiwi team, натхнена діяльністю фонду, вирішила зробити свій внесок у поширенні добра, тож проявила ініціативу та долучилась до просування фонду у соціальних мережах.
Період просування: з грудня 2022 р. і дотепер.
Платформи:
Facebook: @BOBFDOBRO (https://t.me/BOBFDOBRO)
Підписники: 2718
Instagram: @bo_bf_dobro (https://t.me/bo_bf_dobro)
Підписники: 9012
Цілі:
✓ Збільшення впізнаваності фонду та охоплення;
✓ Зростання лояльності авдиторії;
✓ Створення унікального контенту та оперативна публікація ситуативного контенту;
✓ Налаштування прямої комунікації з авдиторією та партнерами.
Завдання:
Реалізація:
● Використання фірмових кольорів, рендерів та шрифтів у фотоконтенті;
● Введення постійних релевантних рубрик;
● Створення highlights для навігації по сторінці та зручності пошуку потрібної інформації;
● Створення Stories у єдиному стилі з публікаціями;
● Підготовка та промо соціальних проєктів.
Результат:
✓ Залучили більше 2500 нових підписників на акаунт в Інстаграм;
✓ Запустили благодійну ініціативу, яка отримала понад 100к органічного охоплення. Завдяки їй, вдалося допомогти 402 сім’ям отримати подарунки до новорічних свят від таємних Сант;
✓ Оновили візуал сторінки, зробили зручну навігацію.