.
Нашим завданням було створити створити сторінку, яка передаватиме цю неповторну магію парку та заохочуватиме авдиторію відвідати локацію завдяки контенту та рекламним меседжах.
Період просування: Грудень-січень 2024
Платформи: Facebook, Instagram
Ми розробили рубрикатор та впроваджували контент-плани, завдяки яким розкривалася магічна атмосфера ILLUNINARIUM, та ближче знайомили авдиторію з інсталяціями.
Нашою командою було прийняте рішення робити акцент саме на живих фото та Reels, ніж на дизайнерські макети, щоб краще передати унікальність локації та емоції відвідувачів.
Парк створює відчуття безтурботності та викликає спогади дитинства про святкове передчуття, тому наша команда контент-кріейторів підібрала відповідні референси і відзняла серію відео про казкових героїв на локації, прогулянки мерехтливими тунелями та затишні посиденьки біля вогнища.
Завдяки відзнятому контенту, нам вдалося залучити авдиторію до створення UGC для різних майданчиків: Reels, TikTok та сторіз.
Для сторіз ми створювали серії яскравих інтерактивів та відео, які краще знайомили авдиторію з локацією.
Також ми розробили дизайн для хайлайтс. Вони закривають основні питання авдиторії та відповідають брендбуку і стилістиці бренду.
У стрічці ми міксували фото та відео-контент, у якому поєднували різні рубрики — інформативні дописи про розваги у парку та фанові відео.
Ми прагнули показати кожен куточок локації та передати його красу. Орієнтувалися на широку авдиторію, тому демонстрували та розповідали про варіанти дозвілля для різних сегментів, зокрема, для дітей.
Протягом місяця ми регулярно запускали рекламні кампанії направлені на 2 основні цілі: охоплення та залученість.
Оскільки сторінку запускали з нуля, нам було важливо залучити якомога більшу кількість користувачів, щоб повідомити про відкриття локації та заохотити відвідати її.
Для цього міксували дизайнерські макети з відео, додаючи короткий опис локації, адресу та заклик купити квиток чи перейти на сторінку профілю.
У грудні нам вдалося охопити 1.1М користувачів завдяки атмосферним відео та макетам, які створювались для промо та збільшити показники відвідуваності локації.
Основні меседжі спонукали особисто прийти на локацію та зарядитися святковим настроєм, подарувати відчуття казки собі та своїй родині.