.
На цьому етапі ви спілкуєтеся з клієнтом, дізнаєтеся мету, для якої вам потрібен той чи інший контент, продумуєте ідеї і можливості їх втілення.
Коли концепція затверджена, займаєтеся пошуком учасників. Зазвичай на зйомці присутні:
Звісно, ви можете попросити знайомих або друзів побути моделями, нафарбувати всіх самостійно, знайти всім потрібний одяг у себе або у кого-то позичити. Ба більше, ми в Kiwi Agency впевнені, можна провести класну фотосесію і з бюджетом на 10 000 грн.
Наше золоте правило розподілу невеликого бюджету на фотосесію:
Пошук потрібних людей займає досить багато часу. Ми в Kiwi Agency зазвичай готуємо по 5 варіантів кожної категорії на різний бюджет і пропонуємо клієнтові. Це виглядає як велика презентація, де розписані приклади робіт і вартість роботи фотографів / моделей / візажистів / стилістів. Також ухвалюється і локація.
ПОРАДА: студію найкраще шукати і бронювати мінімум за 2 тижні до приблизної дати зйомки.
Зазвичай ми готуємо велику Excel-таблицю з вкладками:
- етап (beauty, предметка, зйомка архітектури тощо);- референс (додаємо зображення);- опис зображення (оскільки неможливо знайти референс із продуктом ідентичним до вашого, слід уточнити, що саме з референсу ми запозичуємо, а що робимо по-своєму);- продукт (який саме товар ми використовуємо в даному кадрі);- деталізація героїв (якщо на зйомці присутні моделі);- реквізит і одяг;- локація (конкретне місце в фотостудії, бо, як правило, в 1 залі присутні різні зони);- час на кадр;- загальний час на етап;
Коли ми створили Excel-табличку з безліччю вкладок, варто адже поділитися цією чудовою роботою з усім світом, вірно? 😉
Розішліть загальний сценарій всім учасникам і вкажіть, на яку вкладку звернути увагу. Вислухайте всі коментарі, уточніть свої питання та дайте відповіді на запитання команди. Внесіть правки, які ви тільки що проговорили, і насолоджуйтеся почуттям, що всі учасники команди чітко уявляють своє завдання і зону відповідальності.
ПОРАДА: іноді, щоб обрати модель – потрібні не лише фото, але й живе спілкування. Ми за декілька днів до зйомки влаштовуємо загальний відеоколл з командою, де є всі моделі, фотограф, візажист і проговорюємо те, що буде відбуватися на час зйомки. І одночасно всі бачать живі емоції моделі і стан її обличчя, волосся, манікюр і так далі.
І ось настав день X! Вітаємо, це практично фініш.
За день варто розіслати всій команді інформацію про місце і час, на який ви чекаєте їх на локації, що взяти з собою і так далі.
Подбайте, щоб всі учасники почували себе комфортно: візажист розумів, куди посадити моделей, стиліст міг спокійно розвісити і відпарити одяг, у фотографа / відеографа був час налаштувати світло (зазвичай на це йде 20-30 хвилин, це варто враховувати під час таймінгу).
На цьому етапі, якщо ви все добре підготували, вам залишається дотримуватися плану й виконувати таймінг, який закладений на кожен кадр / етап зйомки.
Ми рекомендуємо брати асистента на зйомку, який зможе швидко виконувати дрібні доручення, водночас як організатор контролює основний процес зйомки. Це може бути:
Зйомка позаду, але попереду найцікавіше!
Вас чекає:
І ось, ми отримали те, що хотіли – бомбічний контент для бренду!
Хочете делегувати всі ці завдання професіоналам? В Kiwi Agency якраз є послуга Content Production, де ми закриваємо всі завдання, і ви отримуєте готовий контент для вашого бізнесу.
Якщо у вас виникли питання, пишіть нам в Facebook або на пошту info@kiwiagency.com.ua
Анастасія Толокольнікова, SMM-менеджер, Kiwi Agency