.
Прогнозування тенденцій у SMM просуванні у соціальних мережах на 2023 рік може бути складним завданням, але ґрунтуючись на поточних тенденціях та розвитку технологій, наша команда постаралася припустити таке:
Здивовані? Ми — ні. Цей тренд не відпускає нас у новому році. Популярність відеоконтенту продовжить зростати і стане ще важливішим для SMM просування в соціальних мережах. Компанії намагатимуться виробляти якісніший, цікавіший та оригінальніший відеоконтент, який залучатиме більшу кількість переглядів та взаємодій з авдиторією. Тож якщо вашого бренду ще немає у TikTok або ви ще не опанували зйомку Reels, радимо підтягнути ці навички.
Віртуальна реальність буде використовуватися для створення більш інтерактивного та захоплюючого контенту. Багато компаній вже використовують VR-елементи у своїх SMM кампаніях, і ця тенденція лише посилюватиметься в найближчі роки. Віртуальна екскурсія? Примірка одягу чи навіть ювелірних прикрас без фізичної присутності у магазині? Подаруйте своїм потенційним покупцям вау-емоції, і тоді вони не зможуть забути про ваш бренд.
SMM просування та використання штучного інтелекту — perfect match у 2023 році. Компанії все більше спиратимуться на алгоритми та машинне навчання для створення більш ефективних та персоналізованих кампаній у соцмережах. Але чи можна все довірити ШІ? На це питання ми намагалися знайти відповідь у цій статті.
*зображення створене за допомогою ШІ Midjourney
Минулий, 2022 рік, показав нам, що вагому роль серед усіх соцмереж займають месенджери. І їхній вплив на SMM просування продовжуватиме зростати. Компанії намагатимуться використовувати месенджери, такі як WhatsApp, Telegram, Viber та інші, для взаємодії з авдиторією, відповіді на питання та продажі.
Роль мікроблогерів (з авдиторією до 100 тисяч підписників) продовжуватиме зростати, оскільки вони можуть надати більш органічний та персоналізований контент для своїх фоловерів. Як показують дослідження, їхні авдиторії сформовані максимально навколо сфери інтересів конкретного блогера. Великі бренди і менші компанії будуть працювати з мікро-інфлюєнсерами, щоб просувати свій продукт або послугу через їхні канали комунікації.
Загалом, у 2023 рік поки що не віщує неймовірних проривів у сфері SMM. Ті фахівці, хто давно стежить за трендами, вже знають та активно впроваджують у свою роботу перелічені вище пункти та отримують непоганий результат. Ну, а якщо ви тільки починаєте шлях у просуванні свого бренду в соцмережах та вивчаєте всі можливі SMM послуги, ми будемо раді проконсультувати вас та допомогти стати вашому бренду помітним.
SMM агентство Kiwi Agency надає повний спектр послуг з просування в соціальних мережах, створення візуального контенту, реклами, роботи з лідерами думок і не тільки.
Залишайтеся на зв'язку і давайте бути на гребені SMM трендів разом :)