.
"Ось я вам сьогодні даю гроші на рекламу, а завтра хочу бути в плюсі"
Два роки тому за послугами SMM до нас звернувся галантерейний магазин, який займався продажем високоякісної шкіряної продукції (сумок, гаманців). Після аудиту та бесіди з керівництвом, вони обрали пакет послуг, додавши рекламний бюджет. Взаєморозуміння було на вищому рівні, допоки ми не отримали вимогу – 100 замовлень у перший місяць роботи.
Від нас чекали гарантій, а ми їх не могли надати. На те були вагомі причини:
Місяц співпраці показав, що клієнт не готовий чекати і інвестувати в просування свого бренду. Співпрацювати надалі ми відмовилися.
"Навіщо експертність і ситуатив? Давайте більше контенту, що продає"
Одним із перших наших проєктів був салон краси. Його власники хотіли бачити тільки контент із ціллю продати. На їх глибоке переконання, пізнавальний, ситуативний та експертний був не потрібен їх аудиторії.
Ми підготували детальний аналіз конкурентного середовища та виділили ті якості, які змогли б завоювати прихильність. Але замовник проігнорував наші рекомендації.
Після таких "суцільних постів" підписники почали втрачати інтерес до бренду. Їм набридло, що компанія бачить у них тільки джерело прибутку.
Оцінивши непохитність клієнта та безперспективність такої стратегії, ми відмовились співпрацювати надалі.
"У текстах хочеться бачити більше емоцій, тепла та любові. Читач має зрозуміти, які ми хороші”
Ніхто не вірив, що компанії з нерухомості стануть продавати житло в соцмережах. Безперечно, це складний продукт. Продати іграшку легше, аніж квартиру. Але це стало реальністю.
До нас звернулась компанія-забудовник. Звичайно, що ми прийняли цей виклик, адже мали вже досвід у просуванні нерухомості в соцмережах. Але нас насторожувало те, що клієнт хотів бачити свій бренд надемоційним: більше компліментів, лестощів і теплих емоцій. Ця надмірність виглядала нещиро.
Потенційний покупець товару/послуги прекрасно розуміє все та відчуває. Йому властиво розпізнати брехню, незважаючи на природню довірливість. Особливо легко вивести на чисту воду тих, хто інвестує в нерухомість. Якщо бачимо, що клієнт повністю ігнорує наші рекомендації, ми завершуємо працювати з ним у перші два місяці. З компанією-забудовником так і сталося.
Потрібне професійне просування у соцмережах для вашого проєкту чи SMM-аудит? Ми на зв`язку: info@kiwiagency.com.ua або +38 (093) 734-00-54