.
Куди ж без нього?
Значення та вплив ШІ тільки зростатимуть у 2024 році.
Сьогодні вже немає страху, що штучний інтелект замінить людину — він допомагає доповнити експерта. За даними Hootsuite, у 2024 році компанії будуть використовувати ШІ частіше у 3-4 рази.
Важливо, щоб бренд був технологічним та сучасним. 28% клієнтів підтримують бренди, які впроваджують нові технології. І цей показник зростатиме.
Що ми радимо?
Тестуйте AI, відстежуйте платформи на постійній основі, слідкуйте за тими, хто вже в темі, вчіться писати запити та ставити ТЗ. І зовсім скоро ви помітите, що ваша продуктивність зростає, а ШІ лише заощаджує час.
На противагу ШІ набирає популярності мікротренд, який звучить як — людський дотик. Все, що робиться руками людини буде дуже цінуватися (паперові товари, листівки, написані від руки, hand made).
Цей формат продовжує розвиватись, користувачі все більше споживають відеоматеріали.
Формат відео може бути чудовим способом збільшити кількість конверсій, охопити нову аудиторію та допомогти вам налагодити стосунки з поточними клієнтами. А ще це найдієвіший безкоштовний спосіб просування.
Які саме тренди на 2024?
Вертикальний формат: 42,9% людей заходять у соцмережі через мобільний пристрій, контент має бути адаптований саме під смартфони.
3D та VR відеоконтент: такі технології дозволяють викликати захоплення та здивування.
Live-стрімінг: компанії все активніше використовують стріми для прямої взаємодії з аудиторією, проведення вебінарів, анонсування новин та продуктів.
За даними Forbes, короткі відео у 2.5 разів цікавіші аудиторії та здатні привернути увагу 66% споживачів.
Маркетологи планують інвестувати в короткі відео більше, ніж у будь-який інший формат.
У середньому користувач щомісяця заходить приблизно на сім платформ.
TikTok, Linkedin, Instagram — найпопулярніші. Зміни у використанні платформ для бізнесу з 2022 по 2023 рік:
Опитування Hootsuite Social Trends 2024 та Hootsuite Social Trends 2023
Платформи, орієнтовані на відео, такі як TikTok, YouTube та Instagram, отримають більше інвестицій у 2024 році:
Присутність на кожній платформі неефективна. Бренди зосередяться на кількох популярних соцмережах (де присутня їх ЦА) і вкладатимуть сили у контент.
Проведені опитування показали, що споживачі використовують соціальні мережі, щоб розважитися та відпочити.
34% споживачів кажуть, що велика кількість реклами є головною перешкодою сприйняттю бренди в соціальних мережах.
(опитування споживачів соціальних мереж Hootsuite 2024)
Контент з можливістю взаємодії (опитування, голосування, ігри тощо) затримує увагу та сприяє збільшенню залученості аудиторії.
Будьте друзями для своєї аудиторії, не публікуйте часто оновлення продукту чи бренду, або новини кілька разів на тиждень, досягайте прихильності та прагніть формування довгострокових стосунків з аудиторією через залучення. Комʼюніті — основа успішного бренду.
За даними HubSpot, 53% сейлз менеджерів вважають персоналізацію обовʼязковим інструментом у 2024 році.
Знання аудиторії допоможе створити дійсно персоналізований досвід, який підвищить ймовірність того, що покупці стануть постійними клієнтами, а 94% кажуть, що персоналізація збільшує продажі.
Створюйте нові преміум продукти, тарифи й пропозиції, спрямовані на взаємодію з клієнтами на особистому рівні, пристосовуйте продукти до їхніх потреб та побажань.
Для 82% покупців важливо, щоб цінності бренду збігалися з їхніми власними.
Наприклад, щоб продукція бренду була екологічно чистою, не тестувалася на тваринах тощо.
А також яскравим прикладом цього є важливість для українців позиції компанії щодо війни, ніж сам товар.
Отже бренди, які швидко адаптуються до нових реалій, користуються новими можливостями та слідують трендам зможуть здобути визнання своєї аудиторії та вигідно виділятися серед конкурентів.