.
У сучасному світі, де соціальні мережі стали не лише платформами для спілкування, а й ефективним інструментом маркетингу, важливою задачею для нових брендів є успішне введення себе у цей динамічний віртуальний простір. Процес завоювання авдиторії через соціальні мережі, або SMM, визначається не лише рекламним бюджетом, але й правильною стратегією, яка враховує особливості цього унікального середовища.
І своїм досвідом у цьому ми хочемо поділитися на прикладі співпраці з брендами:
Виробник безалкогольних напоїв, бутильованої та фасованої води. Головна перевага бренду у тому, що вода Avalon добувається з природного джерела, розташованого поруч з курортом Ворзель.
Яйця з родинної ферми, унікальною перевагою якої є відеодоступ з можливістю спостерігати за життям курочок у режимі реального часу.
Будь-яка робота починається з постановки цілей, згодні?
Особливістю стратегії для бренду, що ще не представлений на полицях магазинів, є необхідність розділити все на два етапи: до лончу та, відповідно, після старту продажів.
На це ми орієнтувалися, готуючи SMM-стратегію для бренду води Avalon.
Окрім стандартних складових стратегії (аналіз цільової авдиторії, розробка голосу бренду, робота з візуальною складовою) для новачків, важливо:
І саме тому рекламні кампанії ми теж розділяємо на два етапи, про які говорили раніше. Якщо ж з таргетованою рекламою та конкурсними активаціями все зрозуміло, то що робити з лідерами думок?
На такий випадок в нашій агенції сформовані окремі бази блогерів під різні ніші. Тут важливо знайти не просто блогера чи інфлуенсера, що своїми цінностями співпадає з цінностями бренду, а й того, чия авдиторія готова піти і зробити покупку після побаченого контенту.
Майже за цим же принципом ми почали нашу співпрацю з брендом фермерських яєць «Шаничі». Особливістю роботи з цим проєктом є те, що ми вже знали, в яких магазинах був представлений продукт, але чекали точних дат реалізації.
На подальших етапах розвитку проєкту значну увагу ми приділяємо саме створенню унікального крафтового контенту, проводимо різноманітні інтерактиви в дописах та сторіз. Крім цього важливо вибудовувати комунікацію з підписниками, що поступово приходять на сторінку бренду. Для цього ми:
Суттєві результати та поштовх зростання сторінок дає правильно налаштована таргетована реклама та якісні креативи. Особливості налаштування таргетованої реклами дають нам можливість досить чітко сформувати запит яким саме людям будуть показуватись рекламні креативи (гео. стать, вік, перелік інтересів).
Тому ми використовуємо саме цей інструмент для охоплення, а потім і залучення цільової авдиторії. Основні меседжі рекламних креативів мають спонукати користувачів не просто перейти на сторінку бренду, але й заглянути до магазинів, щоб побачити продукт вживу і придбати його.
А для того, щоб онлайн просування приносило ще кращі результати, додатковим плюсом буде офлайн активність від бренду: участь у заходах у якості партнера, колаборації з іншими проєктами тощо. Так, наприклад Avalon Group швидше закріплювалися в думках авдиторії, розширюючи свою спільноту.
І наостанок ще один важливий момент: всі нові бренди, що тільки виходять на ринок, повинні усвідомлювати, що завоювання авдиторії в соцмережах — це складний, але дуже важливий процес. І вдала SMM-стратегія дозволить не лише привернути увагу, але й побудувати довгострокові стосунки зі споживачами.
Плануєте підкорювати український чи світовий ринок? Наша порада — почніть з соцмереж. А якщо вам потрібна допомога — ми, у Kiwi Agency, раді підтримати вас на цьому шляху.