.
Як ми створювали відео для TikTok, що конкурували з іншими за хештегом #cleantok ділимось в кейсі.
З 13 квітня по 23 серпня 2023 року.
Платформа:
TikTok
Підписники: з 0 до 5000.
- Розробили стратегію просування бренду Kärcher у TikTok;
- Прописали сценарії та розкадровки відео, для створення професійного відео-контенту;
- Створювали унікальний, трендовий контент для сторінки, що базується на інсайтах цільової авдиторії та трендах платформи;
- У відео ми працювали з болями ЦА та демонстрували, що вирішити свої побутові проблеми можна з брендом Kärcher у нативній та розважальній формі.
- Використовували ситуативний маркетинг, обігрували інфоприводи;
- Ввели рубрики, які є релевантними для ЦА та відповідають трендам у TikTok;
- Організовували відеосесії із продукцією бренду для створення контенту.
✓ Успішно впровадили розроблену стратегію.
✓ Регулярно створювали унікальний контент для TikTok, що викликав емоційний відгук в авдиторії.
✓ Збільшили кількість підписників з нуля до 5000.
✓ Загальна кількість переглядів на відео сягнула більше 1 млн.
А особливо нам приємно знати, що відео, які знімала наша команда, навіть після завершення співпраці повторно потрапляють у рекомендації та додатково працюють на збільшення підписників й загальних охоплень сторінки.
Хтозна, можливо, саме вам попадеться відео, яке ми створювали для Kärcher 💛