.
Період просування: з серпня 2022 року до січня 2023.
Підписники Facebook: 2 400
Підписники Instagram: 237
✅ Підвищити впізнаваність бренду.
✅ Вибудувати комунікацію з підписниками.
✅ Сформувати імідж і підтримувати довіру до банку.
✅ Сформувати ком'юніті підприємців.
✅ Залучити нову аудиторію на акаунти банку в соцмережах.
✅ Розробка SMM-стратегії;
✅ Створення експертного контенту для різних сегментів аудиторії;
✅ Інформування про головні пропозиції та продукти банку;
✅ Створення візуального стилю та контенту у фірмових кольорах банку та у відповідності до оновленого брендбуку;
✅ Запуск таргетованої реклами (головні цілі — лідогенерація, залучення та охоплення);
✅ Побудова правил комунікації із підписниками;
✅ Оперативні відповіді на запити від потенційних клієнтів;
✅ Підтримка офлайн-активностей банку.
● Використання фірмових кольорів, елементів та шрифтів у фотоконтенті.
● Розробка візуального стилю профілю: дизайн постів, історій та хайлайтс.
● Оновлення рубрикатора після аналізу цільової аудиторії.
● Введення постійних рубрик, релевантних для різних сегментів цільової аудиторії. Регулярна публікація інформативного, експертного контенту, що чергується з продуктовим.
● Запуск реклами на різні сегменти аудиторії (підприємці, приватні особи тощо).
● Фінансова грамотність
Ділимося порадами з фінансової грамотності.
● Бізнес по-українськи
Обєднуємо ком'юніті підприємців, розповідаємо про малий бізнес в Україні, інформуємо про можливості для бізнесу через послуги банку.
● Grow up, make start up
Інформація для початківців у сфері бізнесу. Як і з чого почати, які сфери зараз набирають обертів і чому.
● Заради України
Благодійні ініціативи, підтримка країни, корисна інформація про отримання допомоги тощо.
● Територія бізнес-нетворкінгу
Мета рубрики — дати можливість нашим підписникам заявити про себе, познайомитися один з один як з бізнесменами та підприємцями, обмінятися знаннями та досвідом.
✅ Впровадили розроблену SMM-стратегію у соцмережах;
✅ Вибудували візуальний стиль профілю відповідно оновленій концепції;
✅ Досягли показника місячного органічного охоплення в кількості 190 000 користувачів у Facebook;
✅ Підвищили рівень ERR у Facebook до 6,11%;
✅ Збільшили кількість клієнтів банку за допомогою таргету з ціллю лідогенерації.