.
Ми працювали з американським представництвом і займалися створенням контенту, який буде бачити аудиторія в США.
Сайт: https://viviennesaboparis.com/Instagram: @viviennesabo.paris
ЦІЛІ:створення фотоконтенту для Instagram і Facebookстворення відеоконтенту для TikTok і Instagram Storiesстворення фотоконтенту для сайтустворення відеоконтенту для сайту в стилі "how to"
ЦИФРИ:7 повноцінних зйомок20+ моделей4000+ одиниць фото і відео
РІЗДВО "Проба пера" і знайомство з проєктом, організована дуже оперативно, щоб встигнути до знижок в США. Незважаючи на це, наша команда з фотографа, продюсера, сторіз-мейкера, 3 моделей, візажиста створила саме той контент, який від нас очікували!
Кольори: червоний, зелений, золотий, чорний.Настрій: веселощі і передчуття Різдва.Мета: передати вайб найулюбленішого свята в Америці.
ДЕНЬ СВЯТОГО ВАЛЕНТИНАЗйомка в найбільш паризькій за настроєм локації Києва, яку ми хотіли максимально задіяти для такого французького бренду! Як експеримену залучили моделей з агентства і усвідомили, що в наступні рази будемо шукати їх самостійно, як і до цього.
Кольори: білий, рожевий, червонийНастрій: максимально романтичний!Мета: передати атмосферу Парижа як найромантичнішого міста на Землі
TUTORIAL VIDEO8-годинний знімальний день, величезна команда і відчуття, що ми проведемо ще й ніч в цій студії! У результаті –соковиті відео, які наочно показують, як дівчата будуть використовувати продукт, які є особливості у різних видів тушей, блисків, олівців для губ і для брів.
Кольори: однотонний фонНастрій: легкість і безтурботність будь-якої дівчини, яка придбає косметику Vivienne SaboМета: покроково показати, як застосовується той чи інший продукт, в чому фішка кожного.
ЗЙОМКА МОДЕЛЕЙ ДЛЯ САЙТУ Наймасштабніше завдання для цього проекту. Ми провели 3 окремі зйомки, витратили понад 200 людино-годин і вуаля! Американський сайт https://viviennesaboparis.com/ повністю оформлений нашими силами!
Кольори: пастельний рожевий фонНастрій: завзятий і невимушенийМета: створити макро фото до-після і портретні фото з продукцією в руках
ПРИХІД ВЕСНИ Наша найулюбленіша зйомка. Ми купили стільки флористичного реквізиту, що студія буквально потопала у квітах. Запросили візажиста і стиліста для максимально вдалого результату – і у нас вийшло!
Кольори: яскраво-жовтий, яскраво-рожевийНастрій: життєрадісно-грайливийМета: розповісти про натуральний склад косметики і повідомити всіх фанаток бренду, що прийшла весна!
Цей кейс відрізняється від усіх наших попередніх, так як перед нами не стояло завдання комплектного SMM-супроводу, налаштування таргетированної реклами. Основне завдання було створити контент, який максимально розкриє сутність продукту і бренду. Всі етапи Content production були на нашій відповідальності.
На жаль, через технічні причини ½ контенту не була поки задіяна в соцмережах. А ось 99% наповнення сайту – наша робота!
Наша послуга 👉 Content productionПро факапи на зйомках ви можете почитати 👉 тутЯк організувати фотозйомку для бренду? Зберігайте наш покроковий 👉 чекліст