.
І от команда Kiwi Agency отримала можливість зробити бренд Patricia Ledo ближчим до тих, хто так цінує цю косметику.
Період просування:
З 1 серпня 2023 — дотепер.
Платформи: Instagram
Зростання кількості підписників з 0 до 19500 (станом на вересень 2024).
Головною метою було створити контент, що буде вирізнятися серед конкурентів. І перше, що ми зробили — розробили унікальний Tone of Voice, завдяки якому бренд-героїня Patricia Ledo від свого імені спілкується з підписниками через дописи та відео.
Створюючи контент, ми розповідаємо історію, показуємо емоцію — і це спрацювало: за перший місяць співпраці наші Reels отримали понад 100К переглядів.
Але головне і найприємніше — щирий та активний відгук від авдиторії, що реагує на опублікований контент. Саме це й свідчить про те, що ми рухаємося у правильному напрямку.
Естетичний контент — маст-хев для бʼюті-сфери, але зараз ним мало кого здивуєш, тому ми завжди продумуємо креативні ідеї для фото і відео.
Головна наша задача, щоб продукт був у центрі, а образи, антураж та ідея лише підсилювали його, тому кожна зйомка, як і лінія косметичної продукції, має власну історію та транслюється користувачам.
Унікальним в нашому контенті є не лише голос, яким спілкується бренд з авдиторією. А й одна з рубрик, де через відео наш персонаж ніби передає послання або ж ділиться близькими серцю інсайтами.
І на цьому ми не зупиняємося!
Запрошуємо вас зазирнути у гості до трошки норовливої, але доброї та щирої Patricia Ledo, щоб познайомитися з нею ближче. А нас чекає попереду ще безліч цікавих ідеї, тому поспішаємо реалізовувати 💚