.
Для LOVEBRAND важливо бути присутнім на різних площадках та створювати контент, який віруситься і є популярним на них.
Період ведення: з листопаду 2022 - до сьогодні
Підписники: 9 460
Перегляди: 1.6m
Перегляди профілю: 12k
Коментарі: 108K
Раніше статистика переглядів була досить непоганою, але пізніше, через досить тривалу паузу, наступні перегляди доходили максимум до 1000.
Перед початком роботи ми розробили детальну стратегію просування та підготували 20 відео для активного старту.
Для кожного майданчика ми розробили власний стиль та тип публікації:
Ми розробили рубрики та спеціальні «випуски», запланували постинг відео через день. Після тесту передивилися та внесли корективи — 1/2 відео на день. І вирішили в більшості адаптувати тренди під наш контент, тому що саме це допоможе досягти поставлених цілей.
На старті проєкту ми зіштовхнулися з «неживим» обліковим записом, у який завантажили лише 3 відео, тобто без стратегії, регулярного постингу, трендів та комунікації з авдиторією.
Після розробки та затвердження стратегії, ми розпочали роботу над сторінкою:
Кількість переглядів на перших відео дуже сильно коливалася від мінімальних показників до більш вищих. Але після виходу у рекомендації на першому тренді одразу почалась тенденція росту. Ми зрозуміли, що подобається нашій авдиторії та давали їй це, а у результаті збільшили перегляди від 10к до 1m.
Найкраще «заходить» життєвий контент, той, що близький нашій авдиторії, а також теми, що пов’язані на пряму з чаєм LOVARE.
Збільшився середній час переглядів: глибина перегляду відео-трендів та спеціальних рубрик збільшилася до 70%.
Зараз проблему з неактивінстю аудиторії вирішено, і підписники добре реагують та коментують контент. У майбутньому ми плануємо провести конкурс для того, щоб ще більше заохотити аудиторію до взаємодії.
Без стимулювання авдиторії до створення (все відбувається природнім шляхом) в день ми отримуємо до 3 відео та до 5 відміток. На наступні періоди ми вже запланували роботу з UGC, а саме репост найкращих публікації та стимулювання створювати ще через подарунки.
Ми не зупиняємось та тестуємо багато різних форматів, постійно вигадуємо щось нове. Тому #staytuned!