.
Вони народились після 2010 року з гаджетами в руках.
Вони — енергійні та гармонійні, завжди мають свою думку та точно знають, чого саме хочуть.
Кожен з них — особистість, що збудована на трьох основних характеристиках:
З талантом не народжуються, його відточують, як і будь-яку іншу навичку. Вони не засмучуються через відсутність обдарованості, а шукають її та розвивають.
Вони турбуються про свій психічний стан, адже це впливає на якість їхнього життя. Вони толерантні та обережні, аби нікого не образити своїми словами та діями.
Якщо питання можна вирішити виключно силою, то це питання залишиться невирішеним. Лише повага одне до одного, лише спокійні розмови.
Цьому поколінню складно уявити своє життя без соціальних мереж, контенту, ігор та всього, що лише з десяток років тому було дивиною, яка лишень починалась у світі.
У своїй презентації «Weber Forecast: Unlock 2024» експерти з медіа характеризують Альфа, як найпотужніше покоління, що має «геймерське мислення».
Їхні вподобання інші, їхнє бачення світу інше, вони інші!
Але ми знаємо, як створити контент, що здивує таку вибагливу авдиторію.
1. Візуал — це база, ґрунт, основа
Альфа від народження живуть у цифровому світі, тому зображення та відео для них — ключ до сприйняття інформації. Звичайно, вони прочитають ваш текст, але їх має зачепити візуальна складова.
2. Їм потрібна динамічність
Дофаміновому поколінню важливо швидко отримати задоволення, відчуття щастя та зацікавленності. Вони скролять стрічку соціальних мереж так швидко, що їхню увагу важливо втримати з перших секунд, а довгі формати — марна трата вашого часу та сил, яку ніхто з них не оцінить.
3. Вони прагнуть інтерактивності
Якщо можна взаємодіяти, Альфа будуть це робити: коментувати, репостити, брати участь у ваших опитуваннях. Головне, аби їм було цікаво, а коли до уваги беруть ще й їхню думку — це точно їм сподобається.
4. Користь усюди
І ми зараз не про їжу в раціоні, а про контент, який споживають Альфа. Вони не проходять повз, коли є можливість для саморозвитку. Тому ваш контент має бути принаймні злегка освітнім.
5. Уся увага особистості
Альфа цінують думку кожного, філософію бренду, людські історії. Вони не хочуть штучності, а прагнуть реальності та життєвості, що заряджає енергією.
6. Мультимедійність
Якщо ви можете бути мультиканальними, то будьте! Створюйте всі види контенту, які лише можете, якщо вони будуть мати позитивну реакцію авдиторії: відео, анімації, подкасти. Найбільше Альфа люблять саме відео, тому забагато reels не буває!
7. У центрі подій
Ваш бренд має бути в курсі важливих тем та інтересів своєї авдиторії. Слідкуйте за трендами, новинками та змінами, що прагнуть запровадити Альфа в цьому світі.
8. Відомі особистості — впливові
Вони — лідери думок, тому 25% всіх опитаних Альф прислуховуються до них частіше, ніж до членів родини. І якщо це покоління — ваша цільова авдиторія, то співпраця з інфлюенсерами та креаторами точно має бути в списку інструментів просування.
9. Ніякої штучності
Як ви думаєте, яка соціальна мережа є найпопулярнішою серед Альф? Якщо ви відповіли TikTok, то думка хибна. Це покоління любить YouTube та Instagram, але надає перевагу тому контенту, який виглядає нібито створений їхнім однолітком, без зайвої штучності. Тільки якщо мова не йде про штучний інтелект, бо для Альф це буде звичне явище. Вони щодень спілкуються з Siri або ChatGPT.
Але ці аспекти нє є беззаперечним ключем до успіху.
Тестуйте різні формати, напрацьовуйте власний досвід, аби ваш контент підкорив покоління Альфа!