.
Важливо, щоб ваш блог одразу відповідав на всі питання, зацікавив та змусив залишитись.
Питання, на які мусить відповідати профіль:
- Ваше ім‘я;
- Чим ви займаєтесь;
- Чим ви можете бути корисні;
- У чому ви спеціаліст;
- Де можна подивитись ваші кейси/роботи;
- Де можна дізнатись про ваші послуги, а також ваш прайс.
Упаковка профілю для спеціаліста:
- Хороший аватар профілю, на якому видно вас чи логотип;
- Простий нік та ім‘я профілю;
- Опис (шапка):
- Highlights: «про мене», «кейси», «відгуки», «прайс», «послуги»;
- Закріпленні публікації на тему вашої роботи: кейси, новини та інше;
- Guides з публікаціями про вас, ваш бізнес, корисні публікації;
- Reels з промо ваших послуг, вашого продукту.
Упаковка профілю блогера:
- Цікавий аватар;
- Зрозумілий нік;
- Опис профілю:
- Highlights – «про вас», ключові події життя, робота інше;
- Пости, що розкривають вашу особистість, цінності, хобі, чим ви займаєтесь, важливі події та інше.
Висновок:
Ваш блог з перших секунд має розповісти про вас потенційному підписнику. Він мусить знайти всю потрібну інформацію за короткий час. Якщо ви займаєтесь SMM, але у highlights не будуть закріплені ваші кейси, про вас, як спеціаліста – потенційний підписники так і залишиться потенційним і не перейде до лав клієнта.
Будь-який блог має складатися з 6 пунктів:
1. Концепція
2. Оформлення: аватар, опис, highlights
3. Публікації
4. Stories
5. Просування
Це те, з чого починається будь-який блог.
Без концепції у вас немає цілі, а тому немає кроків, що допоможуть досягти результатів.
Концепція повинна бути чіткою та унікальною, що допоможе вам відрізнятись від конкурентів.
Концепція містить у собі:
• Тему (про що блог);
• Історію;
• Користь (чим ви корисні підписникам);
• Рубрики;
• Унікальність (чим ви відрізняєтесь від конкурентів).
Продумайте детальну відповідь на кожен пункт і тільки після цього рухайтесь далі.
Оформлення профілю:
• Аватар
• Опис профілю
• Нighlights
Бажано, щоб все було в єдиному стилі та відображало вашу концепцію.
Аватар профілю:
Яскрава, чітка, але проста, без зайвих деталей. Фото, ілюстрація чи логотип.
Опис профілю (шапка)
Те, на що потенційний підписник звертає увагу в першу чергу.
Мета шапки — зачепити увагу, змусити потенційного підписника залишитись у профілі.
В описі повинні бути основні тези блогу.
Highlights
У них повинна міститися важлива і корисна інформація про вас та ваші продукти/послуги. Щоб нові підписники без проблем знайшли потрібну їм інформацію. Іконки highlights повинні бути у загальному стилі профілю.
Стрічка
Зараз не обов'язково робити стрічку з одним фільтром і занадто заморачуватись над нею. Але люди люблять, коли красиво. Все-таки, Instagram — це візуальна соцмережа. Стрічка повинна бути гармонійною, відображати вашу концепцію та особистість. Фотографії повинні бути якісні, поєднуватися між собою, передавати атмосферу блогу. Зараз у тренді природні та живі фото.
А детальніше про тренди читайте у нашій попередній статті.
Публікації
Це саме те, заради чого підписники приходять до вашого блогу.
Публікації бувають експертні та особисті: спочатку підписники приходять за користю (експертними публікаціями), а з часом залишаються з вами через емоції (особисті публікації).
Пам‘ятайте, що найбільшу увагу підписники звертають на перші 9 публікацій.
Stories
Stories — найпотужніший інструмент для розвитку вашого особистого бренду та бізнесу.
У stories ви повинні показувати своє життя, розкривати особистість, підтверджувати експертність, давати людям емоції.
Не бійтеся бути справжнім.
Тренуйте надивленість. Слідкуйте за блогами, що вас надихають, аналізуйте та адаптуйте у ваш контент.
Просування
Яким би ідеальним не був ваш блог, щоб він розвивався, потрібно просування. Особисті блоги просуваються через рекламу в інших блогерів, через таргет та новий інструмент — Reels.
Люди повинні розуміти, навіщо на вас треба підписатися. Просто красивих та корисних і так безліч. Цим вже нікого не здивуєш.
Покрокова інструкція для розвитку блогу:
1. Продумуємо концепцію;
2. Оформлюємо блог: аватар, опис, highlights;
3. Підбираємо референси, робимо фото і плануємо стрічку;
4. Продумуємо контент-план і пишемо пости мінімум 9 публікацій;
5. Пишемо сценарії та знімаємо stories;
6. Продумуємо та монтуємо 5-10 reels;
6. Робимо макети, купуємо або запускаємо рекламу.
Не сумнівайтесь у собі! Якщо ви читаєте цю статтю, ви вже рухаєтесь у правильному напрямку!