.
Період просування:
Травень 2023 — теперішній час.
Платформи: Facebook та Instagram.
Бренд «Шаничі» звернувся до Kiwi Agency ще до свого виходу у соцмережі та на полиці магазинів.
Перед нами стояла задача популяризувати бренд яєць, як екологічний продукт преміум-класу. Також «Шаничі» мають дуже гарну місію: зробити харчування всіх українців корисним.
Основні цілі, які стояли перед початком співпраці:
✔ Підвищення охоплень бренду та залучення нових підписників.
✔ Сповіщення авдиторії про те, що товар з'явився на полицях магазинів.
✔ Збільшення залученості на сторінці.
✔ Вибудовування комунікації з підписниками.
✔ Розповсюдження корисного контенту.
Основні завдання, які стояли перед нами:
✔ Розробка SMM-стратегії для підвищення впізнаваності бренду.
✔ Створення візуальної концепції в фірмових кольорах.
✔ Комунікація з авдиторією.
✔ Проведення конкурсів для залучення авдиторії.
✔ Запуск таргетованої реклами з ціллю охоплення та залучення цільової авдиторії.
✔ Співпраці з блогерами, бартери та спецпроєкти.
Команда Kiwi Agency перед початком співпраці відвідала ферму «Шаничі» у селі Вільшана, Сумської області.
Ми на власні очі побачили всі процеси, які відбуваються на фермі, познайомилися із власником Олександром Стрільцем, та були в захваті від курочок, які там живуть.
У межах проєкту ми провели кілька студійних іміджевих зйомок, передали атмосферу родинного затишку, акцентуючи увагу на продукції та приготуванні страв з яєць.
Під час відвідин ферми ми провели іміджеву фотосесію. Нам вдалося закарбувати життя курочок, процеси штампування та пакування яєць на фермі. Готовий фото та відеоконтент ми використовуємо для візуального наповнення сторінок.
Створили фото- та відеоматеріали під час студійних зйомок для наповнення сторінок бренду. Дотрималися єдиної візуальної концепції, застосували фірмові кольори та аксесуари.
Орієнтуючись на створений брендбук бренду ми:
✔ Розробили візуальний стиль профілю.
✔ Створили крафтовий контент: текстові макети, іміджева зйомка, рілс, анімації, інфографіки для Facebook та Instagram.
✔ Використовуємо графічно оформлені макети для інформаційних форматів публікацій.
✔ Проводимо фотосесії на фермі та у студії, а також знімаємо живий контент, зважаємо на інфоприводи
Текстовий контент відіграє велику роль, адже за допомогою дописів ми маємо донести головний посил та місію бренду — зробити харчування всіх українців корисним.
Саме тому ми:
✔ Ввели постійні рубрики, релевантні для цільової авдиторії.
✔ Регулярно публікуємо інформативні, а також розважальні Stories.
Для сегментації контенту ми розробили рубрикатор дописів та сторіз:
Мета: донесення цінностей бренду та побудова ком'юніті.
Мета: підтримка та формування лояльність до бренду.
Мета: підвищення рівня знань про продукт та його якість.
Мета: демонстрація позиціонування бренду через конкретні дії.
Мета: підвищення активності авдиторії на сторінці.
Мета: підвищення кількості підписників та охоплення нової авдиторії.
Також запровадили нові рубрики:
• Представили нову продукцію — яйця цесарок.
• Запустили персонажа — нутриціолога Хведора.
• Повідомляли про нові точки продажу та технології.
• Використовували штучний інтелект для створення контенту.
Важливою частиною просування бренду є рекламні кампанії, які ми регулярно запускаємо. Ми розбили бюджет на 3 основні цілі: охоплення, залученість та набір підписників.
На першому етапі роботи пріоритетним було максимальне охоплення цільової авдиторії точково, відповідно до локацій збуту.
Основні меседжі рекламних креативів спонукали користувачів не просто перейти на сторінку бренду, але й завітати до магазину, де є товар, щоб побачити продукт наживо і придбати яйця.
• Розробили та впровадили SMM-стратегію, проаналізувавши конкурентів та аудиторію.
• Створили ефективну рекламну стратегію, що підвищила впізнаваність бренду.
• Впровадили візуальну концепцію бренду, що закріпила асоціації з «Шаничі».
• Розробили стиль комунікації для взаємодії з аудиторією.
• Впровадили унікальний рубрикатор, що розкриває бренд різносторонньо.
• Створили трендовий та ситуативний контент.
• Провели сімейну фотосесію, отримавши емоційний контент.
• Залучили інтерактиви для більшої взаємодії.
• Зібрали якісну аудиторію, яка цікавиться продукцією та фермерським життям.
• Регулярно створюємо естетичні reels, що працюють на залучення.
✔ Запустили соцмережі бренду з нуля.
✔ Наповнили сторінки унікальним контентом.
✔ Підвищили впізнаваність бренду.
✔ Охопили понад 1 млн користувачів через рекламу.
✔ Отримуємо регулярні позитивні відгуки.