.
Можливо, трохи несподівано, але текст про візуальний контент ми хотіли б почати з кількох важливих цифр. У 2023 році Інстаграм зміцнив свої позиції серед найпопулярніших соцмереж і заявляє про 2 мільярди активних користувачів на місяць. Незважаючи на зростання популярності інших програм, Інстаграм займає 3 місце серед найбільш завантажуваних у світі. І нам з вами ця інформація лише на руку.
А тепер пояснимо, чому: оформлення соціальних мереж може стати визначальним фактором у залученні та утриманні аудиторії. У цій статті ми розглянемо останні тренди візуалу в Instagram і поділимося порадами, які допоможуть вам створювати актуальний контент.
Існує безліч способів, як красиво оформити Інстаграм, але ось кілька лайфхаків від фахівців зі створення візуального контенту нашої команди, які можуть вам допомогти. Ну, а те, що не увійшло до тексту статті, шукайте на зображеннях.
Колірні схеми займають важливу роль у створенні привабливого візуалу. В даний час популярні яскраві та насичені кольори, які можуть привернути увагу серед величезного потоку контенту. Рекомендуємо експериментувати з несподіваними поєднаннями кольорів і не боятися використовувати насичені відтінки, щоб виділитися серед інших.
В еру стандартизованого контенту в Інстаграм, користувачі все більше прагнуть до справжності та особистісного підходу. Ми рекомендуємо використовувати свій власний стиль та відобразити унікальність ваших ідей та цінностей через візуальний контент. Фото та відео, що відображають природні моменти, повсякденність та емоції, можуть допомогти встановити глибокий зв'язок з вашою аудиторією.
Створення контенту для соцмереж — непросте завдання, але чисті, яскраві та естетично привабливі фотографії продовжують бути популярними. Зосередьтеся на гарному освітленні, композиції та використанні фільтрів, щоб створити привабливий візуальний образ. І пам'ятайте, що фон важливий не менше ніж об'єкт на фотографії. Підберіть фон, який буде відповідати вашій темі та допоможе виділити об'єкт на фотографії.
Використовуйте графічні елементи, ілюстрації або абстрактні форми для створення унікального візуального стилю. Так, погодимося, це завдання із зірочкою для досвідченого контенту кріейтора або дизайнера, але запевняємо вас, результати впровадження такого візуалу відразу знайдуть відгук серед вашої аудиторії.
Задаєтеся питанням «як оформляти Інстаграм і не бути схожим на всіх?». У нас є відповідь. Створіть єдність у вашому візуальному контенті, щоб ваш профіль виглядав цілісним і пізнаваним. Це може бути досягнуто через підтримку певної палітри кольорів, стилю фотографій або загальної естетики. Але не забувайте, що в такому випадку кожна фотографія повинна нести свій зміст і посил, щоб зацікавити користувачів, коли вони побачать цю публікацію у своїй стрічці новин у відриві від вашої сторінки.
Якщо ви думаєте, що оформлення Інстаграма є неактуальним і не стоїть на черзі питання, то повинні вас засмутити. Саме на візуал звертають увагу переважна кількість користувачів. І саме приваблива картинка змушує їх піти далі: прочитати текст, зробити клік, перейти на сайт і дізнатися про вас або ваш продукт більше.
Гарне оформлення Інстаграм — це не тільки спосіб виділитися, а й створити глибокий зв'язок із вашою аудиторією, зацікавити і залучити їх до ваших публікацій. Дотримання трендів і використання порад від професіоналів допоможуть вам досягти успіху і створити неповторний візуальний стиль, який відображатиме вашу унікальність та цінності.
Тому не бійтеся експериментувати та бути творчими. А якщо вам потрібна допомога, то ми в Kiwi Agency будемо раді допомогти вам з цим!