.
Цей бренд точно відомий кожному українцю, від любителя до профі.
Період просування: березень 2025 — квітень 2025.
Платформи:
Facebook: 23 848 підписників.
Instagram: 10 011 підписників.
TikTok: з 0 до 2 288 підписників.
Ми мали побудувати теплу комунікацію, яка надихає творити. А також — представити сезонні новинки до Великодня, запустити TikTok з нуля, активізувати спільноту й прокачати візуал бренду.
Створили повноцінний гайд по віжуалу профілю.
Тестували різноманітні формати контенту: анімації, використання ШІ, дизмакети, крафтові фото з продукцією/моделями. Все створене в єдиній стилістиці, аби профіль був гармонійним та впізнаваним.
Провели декілька відео- та фотозйомок, які отримали гарні відгуки та залучення авдиторії.
Ми не просто запустили профіль у TikTok — ми створили рубрикатор, який повністю відображає бренд. Публікували різноманітні відео: від естетики декору та розіграшів, до трендів, рецептів, ASMR та оглядів новинок.
Нам вдалося створили майданчик для натхнення.
Простір, де хочеться спробувати себе в декоруванні, зберегти ідею для свята та запастися інгредієнтами, які дарують емоції.
Адже, коли бренд говорить з тобою щиро — хочеться відповідати взаємністю.
Раді були такій співпраці!
З радістю, зробимо впізнаваним і ваш бренд — заповнюйте бриф.