.
Ніша beauty в соціальних мережах є конкурентною та досить динамічною, тому кожен бренд намагається здивувати wow-контентом, створити власні тренди та активно взаємодіяти з авдиторією.
SMM-стратегія не може гарантувати стовідсоткового успіху, але значно підвищить шанси на завоювання власного ком’юніті.
База та основа для будь-якої стратегії, адже це перше, з чого ми починаємо, та те, чого хочемо досягти. «Не посилаємо бажання до космосу», а чітко формуємо мету, аби розробити ідеальний план для її досягнення.
Для б’юті-брендів цілі та завдання зазвичай досить стандартні, як і для інших ніш, що планують просування в соціальних мережах, тому для Pudra Cosmetics вони виглядали наступним чином:
Ми маємо чітко розуміти, хто гість та потенційний покупець нашої сторінки, аби контент «влучив у серце», викликав бажання підписатися та спробувати продукцію бренду.
Для Pudra Cosmetics ми поділили цільову авдиторію на три великі групи:
Кожна з цих груп має свої «драйвери», що спонукають обрати ту чи іншу продукцію, та «бар’єри», які змушують сумніватися та думати. І це життєво необхідно розуміти при створенні бездоганого контенту.
Аналітичні кроки зроблено — попереду політ натхнення!
Ми знаємо манери спілкування наших близьких людей: інтонації, особливі слова, жестикуляцію. Так само й з улюбленими брендами — ви повинні мати чітку комунікаційну стратегію, аби вас впізнавали та любили за те, як ви розмовляєте та відповідаєте.
І тут на допомогу поспішає tone of voice, адже саме він буде вирізняти вас серед інших — ваш унікальний голос та характер. А ще не забувайте відповідати на коментарі та запити в direct, аби мати міцні та дружні стосунки з авдиторією.
Б’юті — це ідеальна ніша для реалізації творчості та концептуальних ідей. Донедавна авдиторія була не проти стокового контенту, сьогодні — він відштовхує своєю штучністю. Тому зробіть пріоритет на крафтові фото.
А тематичні фотосесії — це місце вашої необмеженої фантазії:
Нехай ваш крафтовий контент дивує!
Звичайно, не варто забувати про відео, адже reels — це найпопулярніший варіант органічного просування. До того ж, відеоконтент дозволяє додати наглядної інформативності сторінці: створюйте макіяж продуктами свого бренду та діліться порадами від візажистів. Професійний контент можна та потрібно розбавити UGC.
Для сфери beauty цей етап стоїть на трьох китах, тому для Pudra Cosmetics ми виділили основні шляхи просування:
Будьте щедрими та влаштовуйте конкурси, бо хто не любить відмітити свою подругу в коментарях та додати до косметички нових продуктів. Працюйте з блогерами, візажистами та селебріті, адже авдиторія їм довіряє та прислухається.
На завершення: додайте вдалого таргету — і просування точно дасть свої результати.
Але навіть з нашою покроковою інструкцією створити SMM-стратегію — справа не з простих без відповідного досвіду. Ми, в Kiwi Agency, маємо багато успішних кейсів у б’юті-сфері, тому готові створити для вашого бренду ефективну стратегію, що перевершить очікування від просування!