.
Період просування: з вересня 2021 р. до липня 2022.
Платформи:
Підписники Facebook: 13 171 135
Підписники Instagram: 337 743
TikTok @watsonsua - 53К Підписники, 1.1М лайки.
Цілі:
✅ збільшення кількості підписників у Facebook та Instagram;
✅ зміна споживчих звичок аудиторії (вибір Watsons серед конкурентів);
✅ збільшення залученості аудиторії у контент;
✅ збільшення охоплення аудиторії.
Завдання:
✅ стимуляція створення UGC;
✅ розробити креативи та рекомендації рекламного просування для зниження ціни за підписника;
✅ збільшення показника ER
Контент
У контент-стратегії окремий акцент був зроблений на «непродуктові» рубрики: розважальні, мотиваційні та навчальні дописи. Саме вони допомагають розкрити основні меседжі Tone of Voice бренду: любити себе зовні та зсередини та не озиратися на думку інших.
Ми визначили кілька критеріїв, щоб оцінювати ефективність цих рубрик, зокрема високе органічне залучення та вірусність.
Створюючи контент, ми орієнтувалися на теми, які найбільше хвилюють цільову аудиторію, і подавали їх з гумором та самоіронією. Це спрацювало: вже в перший місяць співпраці кілька публікацій отримали органічне охоплення понад 100 тис. і ERR понад __%(NDA). А в наступних дописах ми закріпили цей результат.
Аудиторія не лише активно реагує на контент, а й вступає у комунікацію — ділиться своїми історіями, спілкується з іншими підписниками у коментарях.
Для підтримання залученості у Stories ми на постійній основі створюємо ігри та інтерактиви.
Візуал
Естетичний візуальний контент — маст-хев для бʼюті-сфери. Тому наші content creator’и з усією відповідальністю підійшли до його створення. Перед кожним зніманням вони розробляють детальний сценарій фотосесії, підбираючи референс до кожного кадру. Передати особливості продукту і бути не такими, як всі, — таке завдання ми ставимо перед собою, створюючи фотоконтент.
Також ми хотіли оновити дизайн дописів, зробити його ближчим до сьогоднішніх трендів. Для цього почали використовувати смайлики, memodji, стилізацію під інтерфейс смартфона, а також крафтові ілюстрації.
UGC
Щоб отримувати контент від користувачів, ми влаштовуємо конкурси.
Наприклад, в умовах розіграшів просимо аудиторію поділитися своїм досвідом користування продукцією Watsons. А з отриманих відгуків робимо публікації.
Подібну механіку ми обрали й для просування insta-маски, створеної на честь 180-річчя бренду.
Окрім проведення конкурсів, ми заохочуємо тих, хто коментує дописи. Так, коли в коментарях однієї з публікацій аудиторія почала активно доповнювати її своїми варіантами, ми обрали найкращі, зробили з ними допис-продовження, а авторам надіслали подарунки.
Підписники так добре сприйняли цю ідею, що вона врешті перетворилася на щомісячну рубрику із топом кращих коментарів. Завдяки цьому середня кількість коментарів зросла, а бренд отримав активну спільноту в соцмережах.
Конкурси
Окрім стимуляції UGC, в нашій стратегії конкурси допомагають досягти росту підписників та збільшення залученості. Тому ми обираємо «класичні» механіки: підписатися на сторінку, вподобати допис, позначити друга. Для підвищення ефективності конкурсні дописи ставимо на промо.
Як результат, в середньому конкурси мають ERR понад 14% та охоплення понад 100 тис.
Рекламне просування
Оскільки рекламою для клієнта займається інший підрядник, нашим завданням було прописати рекомендації для зниження вартості підписників у Facebook та Instagram, а також створити рекламні креативи на підписку.
Для цього ми:
- проаналізували попередні рекламні кампанії, щоб зрозуміти, які аудиторії та СТА працюють найкраще;
- протестували різні варіанти креативів;
- протестували для Instagram запуски з AdsManager та безпосередньо Instagram.
Результат:
✅ впровадили розроблену SMM-стратегію у соцмережах;
✅ якісно покращили конверсію на сайт;
✅ збільшили кількість підписників до 13 171 135 у Facebook та 337 743 в Instagram;
✅ досягли середнього місячного охоплення в кількості 2 600 000 користувачів у Facebook та 1 500 000 — в Instagram;
✅ отримуємо високий рівень залучення аудиторії на сторінках.
Більше кейсів дивіться 👉 тут.
Ознайомитися з повним переліком послуг агенції Kiwi Agency